دوشنبه ۱۹ آبان ۹۹ | ۰۸:۵۱ ۴۰ بازديد
بازاريابي پادكست
تقريباً به محض معرفي iPod اصلي اپل ، افراد حرفه اي بازاريابي به توانايي اين رسانه در حمل مارك و پيام رساني محصول پي بردند. امروزه پادكست ها روشي محبوب براي برقراري ارتباط اطلاعات شركت هستند كه شركت ها را قادر مي سازد محتواي ارزشمندي را به شنوندگان برسانند. از آنجا كه صداي صداي انسان …
بازاريابي پادكست
تقريباً به محض معرفي iPod اصلي اپل ، افراد حرفه اي بازاريابي به توانايي اين رسانه در حمل مارك و پيام رساني محصول پي بردند. امروزه پادكست ها روشي محبوب براي برقراري ارتباط اطلاعات شركت هستند كه شركت ها را قادر مي سازد محتواي ارزشمندي را به شنوندگان برسانند. از آنجا كه صداي صداي انسان …