دوشنبه ۰۷ مهر ۹۹ | ۰۶:۵۷ ۴۹ بازديد
پيشنهاد ارزش مشتري خوب را بهتر كنيد
معرفي رابرت نورتون و ديويد كاپلان ، سازندگان كارت امتيازي متوازن ، پيشنهاد ارزش مشتري (“CVP”) را “قلب استراتژي” مي دانند. آنها خيلي كوتاه اظهار داشتند كه: “اين استراتژي مبتني بر ارائه ارزش متمايز به مشتريان است. رضايت بخش است [your] مشتريان منبع ايجاد ارزش پايدار هستند. “ پيشنهاد ارزش مشتري پيشنهادي است كه به …
پيشنهاد ارزش مشتري خوب را بهتر كنيد
معرفي رابرت نورتون و ديويد كاپلان ، سازندگان كارت امتيازي متوازن ، پيشنهاد ارزش مشتري (“CVP”) را “قلب استراتژي” مي دانند. آنها خيلي كوتاه اظهار داشتند كه: “اين استراتژي مبتني بر ارائه ارزش متمايز به مشتريان است. رضايت بخش است [your] مشتريان منبع ايجاد ارزش پايدار هستند. “ پيشنهاد ارزش مشتري پيشنهادي است كه به …