بيرانوند را فرستادند روي سكو!

تازه ترين اخبار و حواشي موزيك را در اين وبگاه مطالعه نماييد

بيرانوند را فرستادند روي سكو!

۱۱ بازديد

آريرضا بيرانوند ، دروازه بان يك متر و 94 سانتي متري تيم ملي وضعيت خوبي در اين باشگاه ندارد. هزاران اميد و آرزو براي بازي در آنتورپ تيم ملي ايران كه براي بازي فوتبال به بلژيك رفته است روزهاي سختي را پشت سر مي گذارد. البته او نشان داده كه قبلاً فرد سر سختي است …

بيرانوند را فرستادند روي سكو! https://dana-news.ir/2021/04/19/بيرانوند-را-فرستادند-روي-سكو/ دانا نيوز Mon, 19 Apr 2021 06:10:53 0000 عمومي https://dana-news.ir/2021/04/19/بيرانوند-را-فرستادند-روي-سكو/ آريرضا بيرانوند ، دروازه بان يك متر و 94 سانتي متري تيم ملي وضعيت خوبي در اين باشگاه ندارد. هزاران اميد و آرزو براي بازي در آنتورپ تيم ملي ايران كه براي بازي فوتبال به بلژيك رفته است روزهاي سختي را پشت سر مي گذارد. البته او نشان داده كه قبلاً فرد سر سختي است …

آريرضا بيرانوند ، دروازه بان يك متر و 94 سانتي متري تيم ملي وضعيت خوبي در اين باشگاه ندارد. هزاران اميد و آرزو براي بازي در آنتورپ تيم ملي ايران كه براي بازي فوتبال به بلژيك رفته است روزهاي سختي را پشت سر مي گذارد. البته او نشان داده كه قبلاً فرد سر سختي است و از رقابت با كسي نمي ترسد ، اما شرايط فعلي در باشگاه آنتورپ جاي سوال دارد!

به گزارش دانا نيوز. روزنامه شرق وي همچنين نوشت: بيرانوند كه زماني در پرسپوليس سلطنت مي كرد و به يكي از دو دروازه بان برتر آسيا تبديل شد ، به اميد موفقيت بيشتر در دنياي فوتبال تصميم گرفت به فوتبال اروپا برود. او با دو پيشنهاد بزرگ بلژيكي تصميم گرفت آنتورپ را به عنوان يكي از بزرگترين باشگاههاي فوتبال اروپا طي شش ماه ترك كند.
گرچه به نظر مي رسيد بيرانوند براي دستيابي به اهداف خود مصمم است ، اما وضعيت كرونا از يك طرف و صدور ديرهنگام ويزا ، شروع چشمگيري را در آنتورپ به وجود آورد. برخلاف وعده هاي قبلي به Korhorbabadi ، دروازه بان آنتورپ ، ورود او به بلژيك به تأخير افتاد و ايوان لكو ، مربي آنتورپ ريسك نكرد و يك دروازه بان جوان ، Jan Boutz را به خدمت گرفت. جالب اينجاست كه همان چشم انداز شماره يك بيرانوان به دروازه بان بوث داده شده بود ، اما برخلاف رفتار آلرضا بيرانوان ، رئيس فعلي آنتورپ به قول خود عمل كرد و او را به عنوان دروازه بان آنتورپ منصوب كرد. با اين حال ، بيرانوند به مدت 15 هفته فرار كرد و از روي صندلي ديده شد (به دليل مصدوميت در تيم حضور ندارد) كه در يك تور دروازه بازي مي كند. سرانجام ، تحت فشار مديريت و فشار واقعي سايبري ، ايوان لكو تصميم گرفت تا آرسزا بيرانوان را در تيم اول و همچنين در ليگ اروپا و مقابل تاتنهام هاتسپور امتحان كند. با اين وجود شكست مقابل آنتورپ عملكرد قابل قبول بيرانوان را دوباره روي سرمربي قرار داد و او را براي استفاده از “دفتر” در بازي هاي ليگ نيز تحت فشار قرار داد. در هفته شانزدهم بيرانوند در مقابل آنتورپ كه تيمي قدرتمندتر از آنتورپ است ، يك بريز به ثمر رساند تا دو بار دروازه حريف را باز كند. همانطور كه ايوان لكو بهانه اي براي بازگشت بيرانوان به نيمكت مي خواست ، ژان بوث را با انتقاد غيرمعمول از عملكرد دروازه بانان آليزا در تركيب اصلي قرار داد. اين مراسم براي سه بازي ديگر در ليگ ادامه دارد.

بيرانوند فرصت را مي سوزاند!
بعداً ، اتفاقات غير منتظره در آنتورپ بيشتر از نيمه اول براي آليسزا بيرانوند مفيد بود. ايوان لكو آنتورپ مربي شماره يك بيرانوند و رقيب او ژان بوث دروازه بان شماره يك اين تيم را براي مدت طولاني مصدوم ترك كرده است. اين دو براي دست انداختن آلرازا بيرانوند دست به دست هم دادند و با حمايت مربي جديد فرانك فرتر دروازه بان شماره يك آنتورپ شدند. برخلاف انتظار ، بيرانوند اعتقادي به آنتورپ نداشت. او عملكرد شومي از خود به نمايش گذاشت و علي رغم داشتن 9 بازي متوالي در دروازه ، اعتماد مربي جديد را جلب نكرد. در طي آن 9 بازي ، بيرانوند دروازه بان فيكس آنتورپ بود ، 5 باخت ، دو تساوي و دو باخت ، اما در نهايت انتقاد رسانه ها از عملكرد آليرضا بيرانوند منجر به سرمربي جديدي شد كه توسط دوولف استخدام شد. گرفتن. در واقع ، آريرزا در بازي با سنت تروادين (نهمين بازي در تيم فيكس) از ناحيه همسترينگ آسيب ديد و كمتر از 35 دقيقه طول كشيد. پس از آن مصدوميت ، آريزا بيرانوند ديگر در تركيب نيست و حتي نام او در ميان صندلي هاي آنتورپ ديده نمي شود! سرمربي جديد با تمجيد از آلرضا ، دوولو را از اين تيم معذور كرد.

اسكان مداوم؟
در اين بين ، ژان بوت دروازه بان فيكس آنتورپ قصد دارد در اوايل فصل به ميادين بازگردد. اين بدان معناست كه آلرازا بيرانوند به جاي جنگ با يك دروازه بان ، اكنون براي رسيدن به تركيب بايد با دو دروازه بان ديگر بجنگد. در واقع ، خيلي ساده به نظر نمي رسيد! ژان بوث در مصاحبه با “درنيه بلاي” از بلژيك قول داد كه بدون رقابت با ساير دروازه بان هاي آنتورپ به تيم اصلي برگردد و دروازه بان شماره يك شود. اين اميد با عملكرد خوب دوولف در دروازه آنتورپ مطابقت دارد ، اين بدان معناست كه با وجود بازگشت بوتس ، او همچنان به عنوان دروازه بان اصلي بازي مي كند و آنتورپ دروازه بان سوم است. در اين ميان اتفاق بدتري براي الرضا بيرانوند رخ داد! او يكي دو بازي را به دليل مصدوميت از دست داد و در برگشت جايي در تركيب اصلي پيدا نكرد كه حتي روي نيمكت نرود! از شش بازي گذشته ، عليرضا بيرانوند براي بازي رسمي در آنتورپ در تركيب قرار نگرفته است. در تمام اين مدت ، دروازه بان ، بوث ، امتناع كرد و به عنوان دروازه بان دوم نيمكت نشين شد. معناي اين خطر اين است كه آلرزا بيرانوند دروازه بان سومي است كه در صورت لزوم فراخوانده مي شود.
در نتيجه ، دراگان اسكوچيچ ، سرمربي تيم ملي ايران هنوز عليرضا بيرانوند را به عنوان دروازه بان شماره يك تيم ملي مي داند و اميدوار است كه مهارت هاي بي شماري بتواند تيم را به موفقيت در مقدماتي جام جهاني برساند. اما سوال بزرگ اين است كه اگر بيرانوند به بازي در تيم بدنام بلژيك ادامه دهد ، آيا او آماده كمك به تيم ملي در اين مسير دشوار است؟

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.